Followers

gembira sangat duit dah masyuk !!

sebelum memulakan majlis , minta sape yang masuk tolong klik tabung derma tu tau ;P

hai hai AND hai .
gembiranya rasa di dalam hati ..
bila dah dapat duit free .. ewah ! haha ..
gembira tak terkata , walaupun baru cashout rm50 ..
dah rasa macam seribu je , nak tau sebab apa ??
sebab dok online saja saja je dah dapat duit ..hikhikhik..
ALHAMDULIllah .. Oke la tu kan ..:)

sebelum ape ape , sape yang belum join tu , boleh la klik sini
   DAFTAR DI SINI
Xrugi pun kalau join .bukan kene bayar yuran apepun ..
tapi kalau korang register korang yang akan dapat rm5 ..
dan kalau org join bawah korang pun , korang akan dapat rm5 tau..:)
best ooo..:)

ni bukti yaya dah boleh cashout ,, tapi masih rasa nak himpun g la ..hoho ..;D



ok duit yaya cuma ada rm50.60..;)
apa yang penting .. yaya dah boleh cashout ..
dan apa yang penting kerjasama ..;D

Kalau korang join , tapi tatau macam mana nak bagi orang klik ,
yaya ada cara .. 
cara yaya adalah on fb ,
buka chat .. tulis lah minta tolong klik or pe pe ..
nanti kalau ada yang baik hati mesti dyeorang akan klik ..hehehe .
sangat mudah ..:)

oke ..itu je nak bagitahu..haha ..bye .;D