Followers

perbezaan cina dan melayu

Dunia dah maju ,,zaman dah berubah ... betul tak ??
ap korang cakap ?? tak betul ?? nampak sangat korang teruk ..
haha ..just joking BANG BANG BOOM ! ;P

PERBEZAAN DULU DAN SEKARANG ..
Dulu cina pakaian nya seluar jeans atas lutut , baju lengan tak dak ..
melayu .. seluar jeans full , baju ada lengan ..

sekarang cina pakaian tetap macam dulu ..tapi ada cina yang pakai baju kebaya ..
betul tak guys ??

yang terbaliknya pulak .
melayu pakai mengalah cina ..
tunjuk punggung ikut dan , tunjuk ketiak ikut dan ..
pakai seluar jeans tak salah . tapi pakai lah yang sampai lutut .
dok pakai setakat bawah punggung tu buat apa ?
tak rasa malu ka yek ??
dan kalau korang nak pakai baju seksi pun ..tak hal lah .
tapi tutup lah ketiak tu . tau la ketiak lawa pun ..tak payah lah dok tunjuk kat orang ..
nanti kawin tunjuk kat laki ..tak dak salah pun lah ..

bukan nak suruh tutp aurat ..tapi pada pada lah nak berpakaian pun..
ni sampai tak melambangkan agama islam langsung..
bodo takdakdah ..

rambut tuhan bagi hitam dok p tukar warna lain..

tak bersyukur langsung la orang macam nih ..

sanggup beli baju seksi seksi , mahal mahal semata nak masuk neraka yang free ^^

sorry ..setakat berkongsin pendapat ..bye 

4 comments:

CikMai said...

semoga mereka cepat sedar dan berubah

damiya izara said...

betul betul ..insyalah ..^^

Fendy said...

melayu ok lagi...orang Islam yg buat...aduhai...

damiya izara said...
This comment has been removed by the author.