Followers

GADIS LUPA DIRI

kisah Seorang gadis berusia 23 tahun .

dulu gadis ni tinggal di kampung ..dan memang berasal dari kampung ..
selepas spm ,dia terus ke UNISEL KL ..
Sebenarnya kelulusan dia memang teruk ..tapi di sebabkan dia minta kawan dia buat sijil SPM palsu ..dia pun dapatlah masuk ke sana ..
di sebabkan tuhan nak tunjuk pembohongan dia tu .. 
dia masuk UNISEL tu tak dak sebulan ..terpaksalah keluar ..
nak tahu kenapa ? sebab orang yang pergi sana pandai pandai ..boleh speaking ..
dia p menganga saja la ..haha ..
oke .. dah benti dari situ .. dia minta kerja sebagai pekerja KFC KL ..
ntah la bertahan lama mana .. tapi sekarang dah benti ..
dia bekerja sebagai pengasuh taska di bangi ..oke ..

cerita ni sangat sedih tau ..
dia pergi KL di hantar mak saudara dia ..kadang cuti dia hanya balik rumah emak saudra dia.segala kemahuan emak saudara dia belikan termasuk kereta ..
wah..kemewahan ..sapa tak mau kan .. kalau bagi yaya , yaya pun nak aih ..haha
masa hari raya haritu ..dia balik kampung dengan emak saudara ..adik adik dia pulak balik dengan mak dia ..korang tahu tak apa dia buat kat mak dia ..
dia tak mengaku ibu kandung dia tu emak dia .. dan dia juga tak mengaku adik adik dia tu adik dia ..sampaikan adik dia kata .."mak , kakak sulung kami dah tak dak" sambil menangis ..apa nak jadi dengan dia tu..
time mak dia nak balik ..mak dia nak beraya dengan dia ..boleh ke dia berpaling muka ,dan haritu juga .boyfriend dia datang rumah . dia ajak masuk bilik tanpa pdulikan mak dia.sampaikan mak dia menagis teresak esak ..
;'((

tiada anak seperti dia ..

orang macam ni patut lenyek nih ..haha
dulu dia fitnah yaya .. dia kata yaya pekena orang kampung ..sedangkan dngan nama allah yaya xpernah niat nak perkena orang ..sekarang orang kampug semua kata kat dia ..
emak saudara dia berbaik dengan dia ..boleh ke dia tidoq dengan suami emak saudara dia ..gila dah ..

sapa nak tau dia sapa ..?????? 

1 comment:

Engku Muzahadin said...

Hai! Jalan sini baca entri & FOLLOW sekali :) Jumpa link dalam Grup Blogger Tegar! Keep in touch ^_^

http://engkumuzahadin.blogspot.com/