Followers

anak anak yaya ^_^

ha .. ini adalah anak yaya ..comel tak ?? hehe .
ewah ! berangan la pulak ..belum sampai masa lagi kod ..
hoho ..;D

kemarin dah upload gambar baby !
harini pun nak upload lagi .. yaya suke baby tau ..hehe ..
nak buat picture koleksi ..^_^







macam mana comel tak anak yaya ??
korang jangan jeles taw ..hihi (perasan)

yaya harap dapat baby macam ni .. dan berharap anak yaya nanti dapat membaca alquran dengan baik ..amin ..
^_^

perempuan cemerkap bawa kereta

Pergh ! gelojohnya minah ni bawa keta , 
macam haprak lagi .. 
macam ni lah yang di katakan cemerkap ..
boleh dia buat bodo je turun kepak benda tu ..
bongok !


yaya rasa owg lelaki tak macam ni ..ni namanya tak malu ..
haha ..lolz !