Followers

cute concealer .. tutup hitam bawah mata

concealer kegunaanya adalah untuk menutup lingkaran hitam di bawah mata ,di celah hidung dan untuk menutup jeragat dan jerawat ! 


kod 0010
rm15.00


  kod 0025
rm 48.00 

 
 

whitening hand mask

di hasilkan dari
minyak yang unik dalam formula emulsi air
membentuk satu lapisan perlindungan 'ghaib' diatas kulit
membantu membasuh dan mengjilangkan komposisi kimia yang merosakkan kulit
melembabkan jauh kedasar kulit
membantu metabolisma kulit supaya kulit lebih sihat,putih dan selembut kulit bayi

cara guna
buka paket
basuh tangan sebersihnya
sarungkan mask ke tangan
biarkan 15 hingga 30 minit(bergantung jenis kulit)
basuh tangan selepas digunakan dan keringkan dengan tuala bersih







kod 0018
rm22 .. 

MAKEUP ^_^

girls .nak tanya , ada tak di kalangan korang x suke makeup ?
hihi ..mesty semua minat makeup kan ..tambah tambah bila dah kawin ..
semestinye nak jaga suami ..right ??mcm cik hubby yaya ..dia dah cakap ..
kalau yaya nak beli barang makeup ..sebut je ,,dia beli .;D

oke , tamau sembang panjang berjela lagi ..nak teruskan..sapa muka bulat nak wajah nampak bujur ?? sapa muka bujur nak wajah nampak bulat ?? ha concealer inilah penyelesaiannya ..Korang nak hidung nampak mancung pun boleh .. ala ala arab tu ..hihi ..

tengok .. ni muka yaya .. org baru belajar dengan dunia shading ...cm nilah ..hihi ..
hidong penyek nak mancung juga ..:P

oke .. ni produk yang yaya guna .. 


kod 0025 .. 
RM48 ( INCLUEDE POSTAGE )

BELI LA SATU .. ;D