Followers

JOM BERJAYA ..UMUR 12 TAHUN KE ATAS LAYAK ..:)

Assalamualaikum wbt .. saya selaku daripada salah seorang pekerja sambilan di rumah hanya dengan SMS sahaja..
nama saya KU NUR IRAZA NURUL DARIAH BINTI KU ABD RAZAK .. saya berumur 21 tahun dan sudah mempunyai suami & seorang cahaya mata .
alhamdulillah harini saya di beri peluang untuk meluahkan segala yang pernah saya lalui ..
kejap , sebelum mulakan ..saya nak pesan , kepada yang tidak berminat sila LEAVE THIS PAGE , kalau yang berminat . teruskan membaca .

saya dulu anak orang kaya .. bukan riak dan takbur .cuma nak cerita KISAH BENAR hidup saya ..di sebabkan duit yang berlimpah .kami tak tahu
nak buat apa, kami hanya tahu perabih saja..suatu hari kekayaan kami hilang sekelip mata .allah dah tarik semuanya dari kami .. kenapa ?
sebab kami lupa pada dia (ALLAH)  ..kami terlalu leka dengan duniawi .sehinggakan agama kami lupa .
Bila dah jadi susah . saya mengajak kawan mencari kerja.kawan cakap "ok,aku pun dah lama nak cari".kami pun pergi.sampai ke tempat destinasi ,
saya malu untuk mengeluarkan kata kata "SINI ADA KERJA KOSONG TAK ?" ya allah memang berat masa tu untuk saya tanya tauke kedai tu..akhirnya
saya menyuruh kawan saya tanya bagi pihak saya sama .. Alhamdulillah kami dapat kerja.. tapi di sebabkan tak biasa bekerja jadi kuli gitu ..
saya batalkan niat untuk bekerja kerana malu .. (ya allah egoisnya aku masa tu)

tapi selepas saya kahwin ..saya menjadi seorang isteri dan suri rumah sepenuh masa. bila saya ingatkan zaman single dulu memang menyesal sangat.
dapat kerja tak mahu pergi . bila dah kawin suami pulak tak bagi kerja . erm ..TENSHION .. tapi di sebabkan suami pandai memujuk .dia memasang
internet untuk saya di rumah ..dia cakap "sayang buat la kerja melalui internet ," .ok dah berpuluh , beribu saya mencuba di internet .tapi
satu pun habuk .. yang dapat ZERO . yang keluar modal dah beratus ratus ..menyesal ..hampir sebulan saya rasa give up dengan bisnes internet ni .
akhirnya saya terjumpa satu website cara nak buat duit di rumah ..minta kat suami rm80 .. dia pun bagi dan sokong saya dari belakang .
alhamdulillah berkat doa suami dan keluarga . saya berjaya .. nak tahu apa saya buat sekarang ?? pm saya ... di komen !ATaw layari website saya
JOM BERJAYA

bertindak sebelum terlambat ! nak duit kena kerja mkena usaha ..
kalau tidak 10 sen pun takkan tergolek kepada anda kalau malas berusaha ..
jom la sama sama kita menjadi seorang berjaya . INSYAALLAH..!!

No comments: