Followers

Nak kurus dalam masa seminggu .. ??

sape sape rasa nak kurus ?sila angkat kaki anda..hehe..
oke..ira ada penyelesaiannye kalau korang betul betul nak kurus..
ape die ? wait ler...tengok gambar bawah nih ..


ha tudia..yang inilah penyelesaiaannye.felinna inch loss.
korang akan loss berapa kg pun lemak korang.janji rajin guna la..
before ni time mengandung,,pinggang ira 38 inch.lepas bersalin
tinggal 33 inch .. but now dah tinggal 29 inch u.............hihi..
ira sapu felina ni then ira bertungku .. so terbakar la lemak yg ada.tapi kalau korang malas nak tungku pown xpa.korang g beli plastik yg orang dok balut buahan2 dalam pasaraya tu.plastik yg lembut lembik tu.hehe..korang sapu inch loss.korang belit plastik tu kat perut korang ke,lengan ke ape ke.dalam 2 ,3 hari tengok perbezaannye..

tapi ingat.sebelum guna inch dulu pinggang ke , lengan ke.pastu nanti dah guna inch len tengok turun bape inch n kg ok .. ^^

selamat mencuba..:)