Followers

AZRINZA MAZHAR KINI USAHAWAN TELEKOMUNIKASI BERJAYA !

Jadikan Fb anda Tempat Kerja ! Jadikan Hp anda Sebgai Gaji atau Mesin duit !
Sapa ada rakan sampai 5,6 Ribu orang ? sapa ada Pengelike Boleh Mencecah 100 orang dlm masa 5 minit ? kalau Ye , apa tunggu lagi , Jum jadi Ahli kami sekarang .. 
Azrinaz Mazhar Pun dah Jadi usahawan Telekomunikasi yang berjaya sekarang ..korang bila lagi ? Jom daftar dengan saya . rm15 sahaja .. 
selpas je daftar kt website terus Pm saya utk mendapat harga rm15 .. 
http://www.ameen4all.com/?id=yayanazdia


AZRINZA MAZHAR KINI USAHAWAN TELEKOMUNIKASI BERJAYA !


Azrinaz Mazhar Hakim di pejabat Clixster Mobil, Taman Sri Hartamas, Kuala Lumpur, 

KUALA LUMPUR 17 Jun - Selepas dua tahun menceburi bidang keusahawanan dalam industri telekomunikasi, Pengarah Clixster Mobile Sdn. Bhd., Azrinaz Mazhar Hakim percaya masih banyak peluang terbentang luas bagi syarikatnya untuk berada setanding dengan syarikat gergasi di negara ini.
Bekas isteri Sultan Brunei, Sultan Hasanal Bolkiah itu yakin industri telekomunikasi di negara ini akan berkembang pesat sehingga membolehkan Clixster Mobile, sebuah syarikat milik penuh bumiputera mencatatkan pelanggan yang semakin meningkat dari semasa ke semasa.
"Saya kini lebih yakin dengan Clixster Mobile kerana sejak dimulakan pada 2011, kami sehingga kini sudah ada 200,000 pengguna. Bayangkan betapa pesatnya perkembangan ini dan tidak mustahil kami akan mencapai sasaran sebanyak 500,000 pengguna selepas ini," katanya kepada Utusan Malaysia di ibu pejabat Clixster Mobile di sini hari ini.
Mencerita lanjut penglibatannya dalam perniagaan telekomunikasi, beliau berkata, bidang itu adalah sesuatu yang amat berbeza dengan dunia yang diceburinya sebelum ini iaitu kewartawanan.
Katanya, namun keadaan itu tidak menjadi penghalang besar bagi dirinya untuk menjadi usahawan telekomunikasi wanita yang berjaya.
"Selepas melalui kehidupan terdahulu, saya menceburi perniagaan dalam industri ini dan bermula daripada pengetahuan yang kosong. Sememangnya mencabar tetapi saya belajar sepanjang masa mengenai dunia telekomunikasi.
"Tambahan pula, saya begitu bertuah mempunyai rakan kongsi yang berpengalaman dalam bidang ini yang sedia memberi tunjuk ajar kepada saya dalam apa juga hal melibatkan bidang ini," katanya.
Azrinaz Mazhar berkata, beliau ditawarkan untuk menjadi rakan kongsi pada 2011 dan menerimanya kerana mahu menceburi satu bidang yang baharu.
"Saya menyedari belum ada bumiputera yang mempelopori bidang ini. Jadi Clixster Mobile bekerja kuat untuk mewujudkan jaringan perniagaan dalam bidang ini yang diterajui oleh bumiputera," katanya.
Azrinaz Mazhar berkata, beliau amat bersyukur berpeluang menyertai Clixster Mobile yang mengubah dirinya menjadi wanita yang lebih tabah menghadapi cabaran dalam dunia perniagaan.
Apa yang penting katanya, beliau perlu sentiasa bersikap dan berfikir positif dalam apa juga perkara terutama dalam menjalani kehidupan mendatang dan tidak mudah berputus asa dengan apa yang dilakukan.
"Saya mempunyai matlamat di dalam syarikat dan juga kehidupan saya. Untuk syarikat, kita mempunyai matlamat untuk terus berkembang maju sehingga mampu disenaraikan di Bursa Malaysia.
"Untuk diri saya pula, apa yang penting kini adalah keluarga dan perniagaan ini. Saya tidak mahu fikir perkara yang memundurkan diri saya," katanya.
Ditanya sama ada beliau masih berminat untuk kembali ke dunia kewartawanan, Azrinaz Mazhar berkata, beliau perlu memikirkan secara mendalam mengenai perkara itu terlebih dahulu walaupun terdapat tawaran sebelum ini.
Katanya, jadual kerja yang padat dan terpaksa berulang-alik ke luar negara membataskan dirinya untuk terlibat semula dalam bidang kewartawanan.

Jadikan Fb anda Tempat Kerja ! Jadikan Hp anda Sebgai Gaji atau Mesin duit !
Sapa ada rakan sampai 5,6 Ribu orang ? sapa ada Pengelike Boleh Mencecah 100 orang dlm masa 5 minit ? kalau Ye , apa tunggu lagi , Jum jadi Ahli kami sekarang .. 
Azrinaz Mazhar Pun dah Jadi usahawan Telekomunikasi yang berjaya sekarang ..korang bila lagi ? Jom daftar dengan saya . rm15 sahaja .. 
selpas je daftar kt website terus Pm saya utk mendapat harga rm15 .. 
http://www.ameen4all.com/?id=yayanazdia

INGAT ! SEKIRANYA ANDA DAFTAR DI WEBSITE SAYA , ANDA TERUS PM SAYA LAJU LAJU JIKA MAHU HARGA SIMKAD RM15 BUKAN RM30 ! APA YANG BEST DENGAN SIMKAD NI .. ADA INSURAN RM100,000 
ANDA CARI DOWNLINE ANDA DAPAT BONUS ! DOWNLINE ANDA TOPUP ! ANDA DAPAT JUGA TUMPANG APAT KOMISYEN ! DOWNLINE CARI ORANG , KORANG PUN DAPAT KOMISYEN LA .. BERMINAT SILA PM SAYA .. ATAU BOLEH INBOX SAYA DI FACEBOOK ! BOLEH EMEL KEPADA SAYA : kunurirazanuruldariah@yahoo.com


1 comment:

http://bahteracintaa.blogspot.com said...

Salam..blh bg no watsap..sy ingin tau lbih detail..